NAVODILA ZA IZVEDBO VIRTUALNEGA TEKA
- Tečemo 12. maja 2021. Če zaradi vremena, tek ne bi bil možen, lahko odtečete naslednji dan s primernim vremenom. Okvirno dolžino prog prilagodite kategorijam.
- Število udeležencev teka in organizacijo teka prepuščamo šolam glede na zmožnosti in v skladu z navodili NIJZ.
- Pred tekom si izdelajte trak z napisom vašega slogana. Trak lahko izdelate iz belih listov A4 formata, ki jih zlepite skupaj s krajšimi robovi. Dolžina traku naj bo dolga 8-10 zlepljenih listov (glede na velikost vaša skupine tekačev in izbranega slogana). Če vaša šola ni poslala slogan, izberite enega izmed 31, ki so objavljeni (desno na tej strani). Slogan naj bo napisan s čim večjimi črkami, da bo lepo viden. Prilagamo simbolično sliko.
Naredite fotografijo na startu, med tekom ali na cilju. Trak s sloganom naj bo viden. Najlepšo fotografijo nam pošljite do 14. maja oz. takoj po izvedenem teku na e-naslov. Fotografija je pogoj, da bosta mentor in šola dobila potrdilo o sodelovanju na 7. UNESCOvem teku. V primeru množičnejše udeležbe vaših dijakov na teku nam lahko pošljete več fotografij, upoštevajte pa vse epidemiološke ukrepe.
- Vse fotografije bodo objavljene na naši spletni strani. Če objave ne dovolite, to izrecno napišite.
- Slogan, ki ga bodo šole največkrat uporabile, bo slogan 7. UNESCOvega teka. Če bo več sloganov izbralo enako število šol, bo zmagal tisti slogan, ob katerem bo fotografiranih več tekačev. Poskrbite, da bodo na fotografiji vidni res vsi vaši tekači.
- Vse prijavljene šole boste do 12. maja prejele komplet 10 razglednic z vsemi slogani in prošnjo, da po teku eno razglednico vrnete nazaj na Gimnazijo Ptuj. Na razglednico napišite vtise s teka. Ostale razglednice pošljite na naslove tistih oseb, institucij, medijev v lokalnem ali slovenskem prostoru, ki jim želite poslati pozdrave, misli in informacijo o udeležbi na 7. UNESCOvem ASP teku maldih.